Voda pre jela obuzdava apetit
utorak, 16 mart 2010 11:32
Konzumiranje vode pre obroka obuzdava apetit, potvrdili su naučnici s Virginia Techa u Blacksburyju u američkoj državi Virginiji. Naučnici su rezultate istraživanja na osobama s prekomernom težinom i gojaznim osobama objavili u stručnom časopisu Journal of the American Dietetic Association.
Osobe s prekomernom težinom i gojazne osobe koje su učestvovale u istraživanju pile su pola litre vode pre doručka. Njihov je unos kalorija tokom doručka pao za 75 kalorija. U razdoblju od godinu dana to iznosi 27.375 kalorija ili tri kilograma sala.
Izvor: plivazdravlje.hr












