nedelja, maj 20, 2012
   
Tekst

Slatkiši mogu dovesti do zavisnosti

Kalorijska vrijednost alkohola i slatkiša se vrlo često zanemaruje.

Istraživači Princeton University su uspjeli dokazati, da konstantno kozumiranje slatkiša pored toga što deblja, čini ljude ovisnim.

Kalorijska vrijednost alkohola i slatkiša se vrlo često zanemaruje.
Nije lako, odreći se tako primamljivih delikatesa, naročito ljudima koji vole slatkise.

Kako su US medcinari već dokazali, svakodnevno konzumiranje slatkiša dovodi do ovisnosti.

Prilikom istraživanja na životinjama, pacovi koji su hranjeni slatkom vodom, pokazali su sve znakove klasične ovisnosti.

Stručnjaci neurolozi su pri tom otkrili promjene u razmjeni moždane materije.
Pri konzumiranju slatkiša oslobađa se dopamin. On služi kao signal koji prvo aktivira motivaciju, a tokom vremena dolazi do javljanja znakova ovisnosti.
Slične prmjene promatrali su istraživači na pacovima koji su bili ovisni na kokain ili heroin.

Istraživači u ovome vide moguće objašnjenje za prekomjerno konzumirnje hrane.
To takođe objašnjava zbog čega je borba protiv prekomjerne tjelesne težine često izgubljena.

 

(zdravlje.at)

16.01.2010 20:36:23

Članovi

Baner
Baner

Prijatelji

Baner
Baner